vrijdag 18 september 2015

thema: mijn vriendjes en ik

Mijn vriendjes en ik
 
 


Op maandag 7 september zijn we begonnen met ons thema mijn vriendjes en ik. We hebben direct een foto getrokken van ons allen... eerst een mooie en dan een gekke!

 
Dan zijn we aan de slag gegaan. Iedereen moest zichzelf schilderen...
 







 
we leerden een versje:
 
Lief lief vriendje,
ik ben zo blij.
Je krijgt een dikke knuffel van mij.
De vakantie is gedaan,
we mogen naar ons klasje gaan.
 
Tussendoor hebben we ook heel hard gewerkt:
schilderen, knippen, puzzelen, fietsen en veel gespeeld!


 

 

 Op vrijdag kwam er een nieuwe vriend!
Welkom Devrim!
 
Op maandag kwam de juf haar vriendje naar de klas. Het was geen gewone vriend...
 
 voelen en verwoorden wat we allemaal voelen...
 



Maar Bart de slang (kouspop)
 
we leerden een nieuw liedje:
 
Vriendjes zijn, vriendjes zijn,
hele dikke vriendjes zijn. dat is fijn, dat is fijn, dat is reuze fijn!
Samen spelen, samen delen, hele dikke vriendjes zijn.
Dat is fijn, Dat is fijn, dat is reuze fijn!
 
Op woensdag 16 september was Rube, de klaspop jarig.

 mee de ballonnen opblazen



 kusjes werpen



 Gust hielp Rube met de kaarsjes

 paraderen me Rube

 dansfeestje.
 
En dan lekker smullen van de cake









 
enkele 'sfeerbeelden':






 
 
Op vrijdag 18  september vierden we de verjaardag van Sorenza!  (Zie ander bericht)

 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: